Huolto - Ultracom

Huolto

Huoltopaketit Huoltolähetykset

Huoltopaketit (Koira-GPS 2011 mallista alkaen)

Vaikka laitteessasi ei olisi erityistä vikaa, voit myös valita laitteellesi Plushuolto-paketin. Huollattamalla laitteesi Plushuollossa varmistat laitteen moitteettoman toiminnon myös jatkossa sekä jatkat laitteesi takuuta*. Huoltopaketti kattaa paketeissa mainitut osat ja työn. Muut mahdolliset korjaukset laskutetaan erikseen.

Plushuolto 179 €

Sisältää:

  • laitteen laajan huollon, jossa vaihdetaan pantaosa, elektroniikkakotelo ja paristokotelo, kaikki luukut tiivisteineen ja ruuveineen, pohjaosat, sekä GSM-antenni
  • uudet akut laitteeseen (4kpl)
  • laitteen ohjelmistoversion päivityksen
  • laitteen toiminnan tarkastuksen
  • tarvittaessa mikrofonien vaihdon
  • toimituskulut
  • vuoden takuun* työlle ja huollossa vaihdetuille osille

*Takuu 1 vuosi vaihdetuille osille ja työlle. Takuu ei koske laitteen elektroniikkaa.

Toimi seuraavasti:

1. Täytä huoltolähete ja ruksaa huoltolähetteellä näkyvä ”Plushuolto”-kenttä. Voit halutessasi tehdä vapaamuotoisen huoltolähetteen (kirjoita lähetteelle vähintään oma nimi, osoite ja puhelinnumero) ja mainitse haluavasi plushuollon.

2. Pakkaa laite huolellisesti ja toimita laite lähimmälle huoltopisteelle tai jälleenmyyjällesi.

Mikäli toimitat laitteen tehtaan huoltoon, voit lähettää laitteen maksuttomana postin asiakaspalautuskirjeenä.

Tehtaalla ei ole huoltolaitteiden vastaanottoa. Huollon vastaanotto RTJ-Group Lummintie 9, 90460 Oulunsalo. (Koiratutkat.com)

 

 

Yleistä huoltoon lähettämisestä

Laitteesi huolletaan mahdollisimman pikaisesti. Huollon nopeuttamiseksi on tärkeää, että laitteen vikakuvaus, omat yhteystietosi sekä takuutodistus on liitetty lähetykseen. Täytä siksi aina huoltolähete ennen laitteen lähettämistä huoltoon. Kun liität lähetykseen mukaan oman puhelinnumerosi, saat tekstiviestin välityksellä tietoa laitteesi huollon edistymisestä.

Huollon sijaislaite (metsästystuotteet)

Jos viet laitteesi toimitettavaksi takuuhuoltoon jälleenmyyjälle, voit saada huollon ajaksi sijaislaitteen, jos jälleenmyyjällä on sijaislaitteita vapaana. Jälleenmyyjällä on oikeus veloittaa sijaislaitteen lainasta, jos laitteen takuu ei ole voimassa. Varmista sijaislaitteen saatavuus jälleenmyyjältäsi.

Huoltoon lähettämisen kustannukset

Jos laitteen takuu on voimassa, voit palauttaa laitteen postin asiakaspalautuskirjeenä. Asiakaspalautuksena voi toimittaa vain Ultracom Oy:n valmistamia tuotteita, joiden takuuaika on voimassa. Takuun ulkopuoliset laitteet on toimitettava omalla kustannuksella. Ultracom laskuttaa ylimääräiset toimituskulut, jos takuun ulkopuolinen laite on toimitettu Ultracomin kustannuksella.

Jos laitteesi takuu ei ole voimassa tai lähetät laiteen yhteydessä muita kuin Ultracomin myymiä tuotteita kuten puhelimen, lähetys tulee lähettää lähettäjän kustannuksella. Ultracom ei vastaa tällaisten lähetysten mahdollisesta katoamisesta tai rikkoutumisesta.

Takuun ulkopuolisten laitteiden takaisinlähetyksestä peritään toimitus- ja käsittelykulut.

Jos olet toimittanut laitteesi huoltoon jälleenmyyjäsi kautta, palautetaan huollettu laite jälleenmyyjälle.

Kustannusarvio, aiheettomat huollot ja vianetsintä

Mikäli laitteen korjauksen kustannus ylittää 150€, ilmoitamme kustannuksista aina asiakkaalle, vaikka kustannusarviota ei ole pyydetty.
Erikseen tehdystä laitteen vian etsinnästä ja kustannusarvion tekemisestä veloitetaan 37,20 € + toimituskulut (esimerkiksi vakuutusyhtiön lausunnot).

Mikäli huollossa todetaan vian johtuneen muusta, kuin itse laitteesta (esim. liittymä, SIM-kortti, puhelin tai käyttäjävirhe) laskutetaan laitteen tarkistuksesta 37,20 € + toimituskulut.

Poro- ja karjatalouden laitteet

Tehtaalla on vain takuunalaisten poro- ja karjatalouden laitteiden huolto. Valtuutettu huoltoliike Jarin ATK-piste Oy (Suomussalmi) huoltaa takuunalaisten laitteiden lisäksi kaikki takuun ulkopuoliset poro- ja karjatalouden laitteet.

 

Lähettämisohjeet

  1. Varmistu ensin, että laitteessa on todellinen vika eikä vika johdu puhelimen tai operaattorin toiminnasta. Laitetta voidaan tarvittaessa testata etänä Ultracomin teknisestä tuesta
    p. 0600 94 151 (metsästystuotteet).
  2. Jos mahdollista, vie laite ostopaikkaan, lähimmälle jälleenmyyjälle tai huoltopisteelle.
  3. Jos lähetät laitteesi huoltoon itse, täytä huoltolähete ja tulosta lähete laitteen mukaan.
  4. Liitä lähetykseen mukaan ostokuitti tai ohjekirja, josta selviää laitteen alkuperäinen ostopäivä. Todistus voi olla myös kopio.
  5. Paketoi laite liitteineen huolellisesti ja vie tai lähetä laite lähimmälle huoltopisteelle.
WordPress Lightbox Plugin