Tuki – Ultracom

TUOTETUKI

Ajankohtaista

+
-
9.12.2019
Huollon läpimenoaika

Huollon arvioitu keskimääräinen läpimenoaika viikolle 50 n.4-5 arkipäivää.

Huollon keskimääräinen läpimenoaika viikolla 49 oli 4,3 arkipäivää.

Voit tehdä huoltopyynnön internetsivuillamme.

Huom! Läpimenoaika tarkoittaa aikaa, joka kuluu siitä, kun laite vastaanotetaan huoltoomme ja se lähtee kuljetuksessa takaisin asiakkaalle tai jälleenmyyjälle.

+
-
2.12.2019
Ultracom huollon ja tuen asiakastyytyväisyyskysely

Uudistimme vuoden 2019 aikana tukisivustomme ja kehitimme huoltotoimintojamme. Haluamme kartoittaa asiakkaidemme tyytyväisyyttä tukeen ja huoltoomme.

Kehittääksemme palveluitamme edelleen, osallistuthan tuki- ja huoltokyselyymme seuraavasta linkistä. Kyselyyn vastaamiseen menee alle viisi minuuttia ja kyselyyn voi vastata 31.12.2019 asti. Kysely on toteutettu Google Forms alustalla.

Arvomme kyselyyn osallistuneiden kesken Ultracom tuotepaketteja.

+
-
30.10.2019
Haemme testikäyttäjiä ULTRACOM -puhelinsovelluksen (iOS) testiryhmään

Keväällä 2019 toteuttamamme asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan n. 90% asiakkaistamme on hyvin tyytyväisiä tuotteeseen ja voisi suositella sitä ystävälleen. Pyysimme asiakkailtamme myös kehitysehdotuksia ja palautetta, jota nyt hyödynnämme uudenlaisen ULTRACOM -puhelinsovelluksen kehitystyössä. Kehitystyö on etenemässä testausvaiheeseen ja siihen haluamme ottaa mukaan asiakkaitamme.

Ensimmäisessä vaiheessa haemme testikäyttäjiä iPhone/ iPad (iOS) käyttäjistä. Myöhäisemmässä vaiheessa haemme erillisellä ilmoituksella Android -käyttäjiä. Jos olet aktiivinen Ultracom R10- tai Avius- koiratutkan käyttäjä, käytät ULTRACOM -sovellustasi iPhone/ iPad -mobiililaitteella (iOS 11 tai uudempi) ja olet kiinnostunut antamaan panoksesi uuden sovelluksen kehittämiseen ja testaamiseen, lähetä lyhyt kuvaus itsestäsi ja koiraharrastuksestasi 16.11.2019 mennessä osoitteeseen beta@ultracom.fi

Jäikö jokin askarruttamaan? Kysy lisää, autamme mielellämme.



WhatsApp